>

Tuesday, 18 March 2014

novel, novel, novel !

Assalamualaikum! ok , now aku nak update pasal novel pulak. Hehe. Dulu aku ta de la kemaruk sangat nak baca novel ni. Baca untuk mengisi masa lapang je. Tapi sekarag dah jadi hobi pulak. Huu . Sampai sekolah un bawak novel walaupon tebal. Haha. Saje memberatkan beg. Novel aku ta de lah banyak sangat macam korang. Adalah dalam 20 novel je. Kawan aku lagi banyak kowt. Lebih 50. Tapi aku ta heranlah sebab dia dari sekolah rendah dah baca novel. haha. Hebat ta hebat la. haha . nanti aku akan update bila ada novel baru . Meh aku senaraikan novel apa yang aku ada :

1. My love playgirl
2. Ingat janji kita
3. Suami aku ustaz
4. Aku, dia & .com
5. Takut kahwin
6. Chan Rak Ter ... Aku cinta kamu
7. Episod cinta
8. Akhirnya aku kahwin!
9. Pengantin ekspress
10. I'm mrs.kertu
11. Cinta ke 2
12. Berikan aku bahagia
13. Bukan kerana aku tak cinta
14. Projek memikat suami
15. Isteri untuk disewa
16. Suami aku pemalu
17. Dia... isteri luar biasa
18. Cantiknya si comot
19. Mas kahwinku RM 22.50
20. I love you, stupid!
21. Papa nak menantu
22. Suamiku Mr.Blind
23. Cik Blur dan Encik Ikhlas


0 comments:

Post a Comment