>

Friday, 21 March 2014

SPM, SPM !

holla, rajin pulak aku nak tulis blog ni. Hee. Semalam merupakan hari di mana keputusan SPM keluar. Sebagai batch 96, aku bangga sebab tahun ni gred meningkat. hehe . Tahniah. woooo! excited pulak. haha. Tapi yang sedihnya, aku tak dapat merasai suasana SPM. Ye la, kv kan. Pape pon, tahniah kepada sesiapa yang dapat straight A dan keputusan cemerlang. Bagi aku, SPM tu penting sebab ia menentukn masa depan kita. SPM cemerlang, kerja pon bagus lah kan. Untunglah. Jealous kita. Haha. Ta pelah, tunggu graduate nanti. Dapat baling topi sambil pegang sijil, bestnya! Lepas SPM, tentulah sambung belajar atau kerja. Tapi kalau aku, kerja terus. Ye la, dapat duit kan. Ching ching $_$ . Tapi lebih baik sambung belajar, ye la, lebih tinggi pembelajaran, lebih tinggi pangkat kerja. pheww. haha. Oklah, sampai di sini sahaja. byeee :)

0 comments:

Post a Comment